2gullklomper Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har vært så veldig svimmel og kvalm over lengre tid idag. Har spist nok mat og drukket mye vann. andre som har det slikt nå om dagenne? Har 31 dager igjen til termin.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 kvalm er jeg hver dag og mer og mer nå på slutten da babyen ligger høyt i magen og trykker på magesekken osv. Og så hadde jeg en kveld da det føltes ut som om rommet ikke hang med når jeg tittet fort bortover veggene. ble skikkelig uvel og svimmel og tenkte når jeg la meg at om dette ikke blir bedre må jeg si ifra til legen dagen etter. sa i fra til mannen at jeg ikke følte meg bra og at jeg aldri har vært så svimmel før da vi gikk å la oss. Dagen etter var jeg helt fin igjen og har ikke merket noe etterpå. Hva med å ringe legekontoret og høre om du føler deg usikker på at du er så svimmel og kvalm?
2gullklomper Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Off.. Ja, jeg har heller ikke hatt dette før. Begynte idag. Verre blir det om jeg legger kroppen nedpå. Er alene hjemme, er redde for å besvime, så sitter oppreist:) Går sikkert over. Håper bare ikke det er noe fare i det. Men er nok jeg som bare er redd for den lille i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå