Gå til innhold

dere som er blitt satt igang??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8dager over termin i dag, og på kristiansand setter de ikke igang før 14dager over. noen som har noen gode råd til å få de til å sette igang før?

babyen er 20%over gjennomsnittet.

forrige gutt kom 8dager over termin og var 4850g. denne gangen ligger babyen og på rundt 5kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes mi selv kan få bestemme om vi vil blir satt igang når det ventes en stor baby ialllfall.Men slik er det jo ikke her i kr,sand.Håper inderlig ikke jeg går over tia;-)Selv om jeg ikke venter en stor baby.

Prøvd "stripping"?(JM tar fingrene opp i åpninga og beveger rundt der for å løsne ei hinne har jeg fått forklart)..Ser det har hjulpet for noen her inne,men mi jordmor gjorde ikke dette på 1 gangsfødende som alt er fint med.Må nok bare vente tålmodig;-)

Lykke til forresten

Skrevet

jeg har blitt strippet 3ganger men ingen virkning. har også fått modningsakupunktur:(

jeg får vell bare se ann formen og ringe hvis jeg er usikker, da setter de sikkert igang:):)

takk takk og i like måte

Skrevet

ja ikke være redd for å ring..det er ialfall det jeg sier til meg selv att ikke jeg skal være..

Skrevet

"Problemet" er jo at du har født stort barn tidligere...

Når de vet at det gikk bra, mener de også at neste vil gå bra!

Så desverre er det ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet..

Selv om jeg hadde satt meg ned å grått, og nektet å gå derifra før du fikk baby med hjem!

Skrevet

støtter vinterkyss her, du KAN bare forlange å bli satt i gang! sett deg på føden å forlang at du skal bli satt i gang eller iallfall få målt babyen osv! er den 5kg så har du rett på å få gangsettelse! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...