Gå til innhold

Og svaret på hcg'et mitt var:

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEM HUNDREDE OG FØRTI !

540 !

JEG ER GRAVID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tårene triller her !!! Jeg ble satt opp på ny time i uke 6 - slik at vi kan se at alt går rette veien og at hjertet banker !!!!!! Gynekologen gratulerte meg og sa at jeg i oktober får et barn =D=D=D=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!! det var vel fortjent etter alt du har vært igjennom den siste tiden...

Lykke, lykke til =)

Stoooor klems

Skrevet

Hurra!!!! gratulerer så mye, det var det jeg visste!! :-) skrev nettopp et innlegg til deg om at magefølelsen min var veldig god! :-)

Håper du får en flott graviditet! Lykke til videre!

Klem til deg!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så bra du fikk et så tydelig svar. Etter så mye bekymring fortjener du virkelig dette. Du har nok bare blingset litt med el og testet litt for tidlig.

Gratulerer kjempemye og lykke til videre. Masse klemmer!!

Skrevet

Så godt å endelig få det bekreftet,gratulerer! :o)

Skrevet

Å Gratulerer,det fortjente du nå.Har fulgt med på innlegge dine,vi var i samme skarvletråd på IKM uke 6.Jeg har også fått positiv test,og skjønner godt hvor frustrert du må ha vært,jeg er veldig redd for at noe skal gå galt.Lykke til ;)

Skrevet

Åh tusen tusen takk ! Dere her inne er bare SÅ gode, det må jeg si ! Takk for all støtte, kunne nesten ønske jeg aldri hadde tatt noen hcg-prøve jeg, for om man ikke gjør det vet man jo faktisk ikke !

Skrevet

Åh tusen tusen takk ! Dere her inne er bare SÅ gode, det må jeg si ! Takk for all støtte, kunne nesten ønske jeg aldri hadde tatt noen hcg-prøve jeg, for om man ikke gjør det vet man jo faktisk ikke !

Skrevet

Hah! Up yours til hun som sa du ikke kunne være gravid med det første hcg-tallet.

Gratulerer! =)

Skrevet

YES!

regna med det, ser du!

så deilig! grattis frøkna, du er bare sånn som jeg var i første svangerskap du! litt treg med hcg-hormonene. du skal se du merker mer til dem etterhvert;)

Gratulerer med oktoberspire!!

Skrevet

kjempebra!!!! Gratulerer så mye. Masse lykke til videre. skal se det går bra; )))

Skrevet

Kan ikke beskrive hvor glad jeg ble på dine vegne nå!!!!!!! JA!!!!!!! :)

KOS deg masse nå som du VET at du faktisk har en liten spire i magen, det er deg vel unt!!! :)

MANGE klemmer :)

Skrevet

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk dere !!!!

JIPPIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!

Skrevet

Så fantastisk :o)

Gled deg til UL i uke 6, var på sånn tidlig UL med førstmann.

Gynekologen satte på lyd på hjerteslagene- mest fantastske lyden jeg hadde hørt til da. Var så nervøs på forhånd den gangen at jeg tror jeg var tett på å ramle ut av GU stolen (om det er mulig.. ;o)

Lykke til videre

Skrevet

tusen takk :) Jeg er allerede satt opp til time til ultralyd om nesten to uker, hun ville vente så lenge hun kunne så jeg var uti 6 uke sa hun, for da er man sikret og se noe om det er noe da :) Gleder meg stort, blir gøy om vi får se et lite hjerte ! Ja sant det er en herlig lyd det sukk !!!! Husket da jeg hørte den lyden hjemme i stuen med babywatcher, DET var stort det :)

Kan jeg spørre deg hva du så på ul i uke 6 ?

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.advancedfertility.com/pics/fetalpoleultrasound.jpg&imgrefurl=http://forum.snartmamma.com/showthread.php%3Ft%3D282505&usg=__mz7xxs7QFwMQ28l8Egth25vYMR8=&h=176&w=288&sz=9&hl=no&start=4&sig2=_ueP5i5te7B1K3RUxEl65A&um=1&tbnid=lucS_AsK5ohomM:&tbnh=70&tbnw=115&ei=Rh-TScujLNCV_ga7jMCkDA&prev=/images%3Fq%3Dplommesekk%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN

Noe som det over ? Jeg så nemlig alt det der i dag, men ikke selve fosteret.

Skrevet

Fikk ikke linken til og funke jeg.

men på UL ca uke 6 (tror det var 6+en del dager- nærmet seg kanskje 7 uker)- da så vi en liten "reke" med klare tydelig hjerteslag.

Om jeg ikke husker feil hadde vel hjertet da to kammere- mener han satte på noe farger og greier- blå og rød..men må innrømme at jeg ikke helt husker hvilke blodstrømmer som var rød og hvilke som var blå...var super nervøs den gangene (hadde hatt en SA og en MA og en liten blødningen et par dager før). Det jeg husker absolutt best var lyden og det jeg oppfattet som at gynekologen ropet til meg. HØRER DU DET !!! han ropte jo ikke ..bar enærvene mine som forvrengte opplevesen litt ;o)

Så var vi på ny UL i 11+ et eller annet, og da så vi en bitteliten ferdig baby med armer, fingre tær og anlegge til tenner !!!! helt fantastisk hvor ferdig de er veldig tidlig (skal på tilsvarende UL i morgen...begynner å bli spent)

Skrevet

Oi så ikke disse innleggene før nå jeg :) Kjempefine, bra å få sett bilder. Du har kanskje lest den nye tråden min, sliter med å engste meg, men prøøøver å roe meg litt ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...