Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du og hvor gammel er du

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 år, og bruker Amor Amor og Laura..

Kjøpte en Dior Cherie, men den har stått urørt i kjøleskapet i 3 mnd nå...

Hva bruker du da?

Skrevet

akkurat nå går det på amor amor.. 24 år:)

Skrevet

Mange som skryter av den Dior parfymen men den var ikke noe for deg da tydleligvis :))

Skrevet

Ja, den Dior er jo kjempegod da, men passet lissåm ikke helt for meg tror jeg... brukte den noen få ganger, så gikk jeg tilbake til gammle gode amor amor.. INGEN som slår den :)

Skrevet

22år og bruker Miss Dior Cherie :)

Skrevet

Gucci/Envy me og Calvin Clein/2U

32 år

Skrevet

23 år, amor amor sunshine... men snart tom, så jeg er usikker på hva jeg skal veøge nå... liker å forandre litt;) Er fan av Naomi jeg da, den gullfargede:)

Skrevet

20 år og bruker Allure fra Chanel.

Skrevet

31år og bruker Gucci ogVersace(bright crystal)

Skrevet

jeg er 23 år, og bruker calvin klein's euphoria.. Kjempe nydelig parfyme.. Ellers så hender deg jeg bruker elizabeth arden sin.. Brukte alltid amor amor før.. Syns den er kjempe god!

Skrevet

er 25, og har brukt she fra armani i flere år... nydelig, lett og diskret duft:)

Skrevet

Er 23 og bruker stort sett Cacherels Noa, hender jeg varierer med Gucci Envy Me.

Skrevet

Jeg bruker ikke parfyme, og skulle ønske at ingen andre gjorde det heller. Jeg er allergisk og blir tett og får pustevansker av å være i nærheten av parfymedamer. Så hver gang dere dusjer dere med godlukt (jeg synes også at det lukter nyyydelig) så mister jeg pusten av deg hvis vi sitter på samme buss, du sitter i nærheten av meg på flyet, vi står i samme kø, rusler i den samme butikken...

Skrevet

Snart 24:)

Bytter mellom The One (D&G) og She (Armani)

Skrevet

Alien Perfume by Thierry Mugler , runder 25 snart

Skrevet

Liker å variere. 31 og akkurat nå bruker jeg Flower Bomb av Viktor og Rolf. Lukter helt fantastisk godt.

Skrevet

Gucci og Laura. 28 år

Skrevet

Jeg bruker Flower Bomb av Viktor & Rolf, er 27år gammel..:)

Skrevet

Amor Amor og Jean Paul, er 25 år;)

Skrevet

Bruker Chance fra Chanel. Er 32 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...