Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er en gift kvinne på 37 og venter barn i juli. Jeg har tre gutter fra før,min mann ingen. Og dette er hans største ønske,det å bli far. MEN han har en familie som overhode ikke aksepterer at vi er sammen. De har "terrorisert meg" både på sms og face to face,det er spesielt hans tre søstre som "hater meg" og den eneste grunnen for det er at vi ble sammen. Var beste venninne med hans største søster i 5 år før vi ble sammen. Så jeg har til å begynne med(for 2-3 år siden) sagt at han får velge mellom meg eller dem når det skal være slik og det er noe som ikke har funket i det hele tatt. Han har da lurt seg til å treffe de bak min rygg,noe jeg nesten alltid har funnet ut etterpå. Og det sårer veldig og gir meg liten tillit til han at han ikke er ærlig med meg ang hvordan han egentlig vil det skal være. Så nå har jeg sagt at han bare kan treffe foreldrene,det gjør meg ingenting. Men ikke dra på fest/hyttetur med sine søstre til langt på neste morgen(for de vil at han skal komme kun i helgene på fest,for det blir det bråk av hos oss å det vet de. De ønsker at han skal gå ifra meg)men gjør det alikavæll. Og nå har jeg fått nok av dette opplegget,men aner ikke hva jeg skal gjør. For ser ikke ut til at noe forandrer seg. Noen råd/tips til hva jeg kan/skal gjøre?? Ble veldig langt dette,men er så frustrert....
såpebobledama Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg syns det er respektløst av ham,men samtidig,så er det familien hans. Hvordan tror du det blir når du får barnet? Kommer det til å gi seg? Eller kommer det til å bli verre?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg syns det er helt på trynet å nekte kjæresten sin å se familien sin. Leit at søstrene ikke syns noe om at dere er sammen, men skal du nekte han å se dem? Hvem er verst? Søstrene som ikke vil at dere skal være sammen, eller du? ..som tar avgjørelser over hode hans? Viss du elsker han setter du ikke slike ultimatium!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå