Gå til innhold

Og svaret på hcg'et mitt var:

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEM HUNDREDE OG FØRTI !

540 !

JEG ER GRAVID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tårene triller her !!! Jeg ble satt opp på ny time i uke 6 - slik at vi kan se at alt går rette veien og at hjertet banker !!!!!! Gynekologen gratulerte meg og sa at jeg i oktober får et barn =D=D=D=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ, GRATULERER MIKADIMOOOOOO!!!! :D:D:D

Kjenner jeg fikk helt frysninger her nå!!!

Skrevet

Gratulerer såååå mye!

Men har ikke testene slått ut eller hva er historien bak at du fikk tatt blodprøve?

Skrevet

takk takk, oi gud det er en lang historie. Testet positivt fra noen dager før ikm, på selve ikm neg hos lege. Tok derfor hcg test som var lav, 22, og har i dag tatt en ny en, som var på 540.

Skrevet

Så flott! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

I told you so;) GRATULERER så masse, er så godt når det går den veien også! Dette var bra nyheter:)

Skrevet

JIPPI!

Nå fikk jeg helt frysninger asså!§

Gratulerer!!!!

Skrevet

Åååååh!!! Nå blei eg glaaaad!!!!!! Herreguuud!!

GRATULERER!!!!!!!!!

Skrevet

gratulere sååååå utrolig mye:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Så utrolig deilig! Det fortjente du virkelig oppi alt dette:-)

Skrevet

Tuuuuuuuuusen tusen takk !!! Jeg har så klart sjekket tabeller og de sier alle at gjennomsnitter er over dobbelt på dpo 21 ca. Hun mente alikevel at det var bra. Jeg å innrømme at jeg så klart er nervøs enda da. Tenkte ikke på å spørre henne om jeg kunne komme i morgen og ta en ny blodprøve, rett og slett for å se økningen fra en dag til en annen. For det er vel egentlig det som betyr noe ???

Skrevet

FANTASTISK!!!!

Har fryktelig liten tid og må løpe, men bare MÅTTE innom nettet for å sjekke...! :-)))

Skriver mere senere!

Stooooooooooooooooooooor klem! :-D

Skrevet

Gratulerer : JEG OGSÅ er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sees på 1.tri!!!

Skrevet

TUSEN takk :)

men synes jo det er rart hun ikke sier hun vil ta flere tester, hun var HELT rolig, sa hun gjorde dette HVER dag og ville ikke se meg før uke 6, altså positivt ment hehe..

huff jeg bare merker jeg blir nerve av dette, det eneste jeg tenker er at jeg kanskje i overimorgen burde dra og ta en prøve til, for å se stigningen. Er vel den som betyr noe ? Kan ikke se på en stigning fra ons-ons ?

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Slapp av og tenk positve tanker, ikke stress mer nå - dette er kjempe bra!!!!

Husk at de fleste får ikke målt hcg nivå i det hele tatt.

Skjønner at du er nervøs fordi du har fått deg en støkk. Hadde selv en blødning i uke 5 da jeg skulle ha jenta mi, og gikk rundt og var nervøs leeenge etterpå, men det ødelegger bare gleden av å være gravid...

Slapp av og gled deg;))))

Skrevet

Gratulerer så mye! :)) Visste at dette kom til å gå bra! ;) Tempen din er også fin og høy! ;) Og det har den vært hele tiden :)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg har tenkt på deg idag, og måtte bare innom her rett etter jobb, for å se hvordan det hadde gått!:)

Nyt graviditeten:)

Skrevet

gratulerer så mye! Glad på dine vegne.. lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

SÅ bra!!!! Krysser fingrene for at denne sitter i 9 mnd!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Håper jeg kan følge etter snart og... :)

Skrevet

Endelig god nyhet! GRATULERER!!

:-)

Skrevet

Tusen takk jenter, dere er herlige !!! :) Sender dere masse babystøv, ta til dere alt dere kan få !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...