☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Datteren min på 3 år har hatt høy feber siden natt til mandag - den er fortsatt på 39 grader og hun er skikkelig forkjøla, hoster osv. Har vært hos legen, men han ville vente ytterligere 2 dager for å se om kroppen ordnet opp selv før han ville gi antibiotika. Tenkte å ta henne med til legen i morgen siden hun fortsatt har høy feber. Selv har jeg nok fått akkurat det samme - bare ikke feber - men jeg føler meg rett og slett for jævlig!!! Kan ikke huske at jeg har vært så dårlig siden jeg hadde influensa i 1997, og da hadde jeg feber på 40 grader, så influensa er det ihvertfall ikke!! Men fatter ikke at man skal bli så dårlig av en skikkelig forkjølelse?! Har aldri hatt det sånn tidligere... Noen andre som sliter?? Tenkte å ringe å bestille en ekstra legetime på sykehuset (der jeg blir fulgt opp, det er jo over 3 uker igjen til neste gang) og få en ekstra sjekk - det er vel ikke urimelig eller?? Har jo også vært litt bekymret for "mageknipen" jeg har hatt til tider den siste uka... Hva ville dere ha gjort?? Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2009 Ringte og fikk time på førstkommende fredag kl 1330. Synes det var utrolig fint - ikke så moro å vente i ytterligere 3 uker til når man ikke har det så bra om dagene... i dag er det virkelig ille, men det har vel sikkert med forkjølelsen å gjøre =( Klems
*Super*Mamman* Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Huff ja.. . Har gått i over 6 mnd nå, konstant vondt i halsen , trett og slapp. Vondt i hodet, tung i kroppen osv... Er noe dritt altså!!!! Skal til legen neste uke, så får be ham komme med en vidunderkur God bedring til oss da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå