Gå til innhold

så ubehagelig.. nok et syte-innlegg :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

syntes alt er så ubehagelig nå, er vondt å ha BH på, må kjøpe noen nye tenker jeg.. men det å sitte er ubehagelig, liksom vondt oppunder puppene.. og fingre og bein hovner opp, og hodepinen sniker seg innpå. har ikke vert på jobb verken idag eller igår, ikke direkte vondt, men så veldig ubehagelig!! og det hjelper ikke akkurat å tenke på at det nok ikke kommer til å bli mindre ubehagelig de neste månedene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler det sånn jeg også hehe... og med en 2 åring så kan man lissom ikke klage eller slappe av så mye, hehe... huff:/

 

gleder meg til å se lille jenta mi, men gleder meg også mye til å ikke ha så mye vann i kroppen og få en god natt søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg har så vondt under puppene/toppen av ribbeina(søkket der) Det ger ubehagelig nesten hele dagen nå, men d gjør vedig vondt på ettermiddag/kveld dersom jeg har sittet mye foran pc/på buss osv. Vondt vondt vondt. Hva kan d være? Magen er ikke såå stor enda..

flere som kjenner dette? er i uke 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg har kommet frem til at jeg kanskje har litt dårlig holdning, eller at bh-ene er for strame. kjøpte nye her i uken, og har tenkt mer på holdningen, og det er faktisk litt bedre nå.

Ellers prøver jeg å sitte ved kjøkkenbordet i stedet for i sofaen når jeg kan (f.eks når jeg sitter ved dataen)

Har også fått tips om saccosekk, ligge på den og få strekt ut litt. Det kjennes i hvertfall veldig godt, om det funker vet jeg ikke, og er vel heller ikke så nøye...godt er godt! :)

 

Magen min er heller ikke så stor, eller, for MEG er magen stor, for jeg er så liten fra før. Det var en fysioterapaut som nylig påpekte dette for meg,...selv om jeg har liten mage i forhold til mange andre, er magen ganske stor i forhold til min egen størrelse, noe som gjør at jeg allerede har ganske liten plass der inne. Babyen skal ha sin plass, og trykker alt både opp og ned og til sidene. Dette kunne vist gi et trykk opp mot ribbebeina, så er mulig det er så enkelt.. Det dumme da er at det ikke er noe særlig å gjøre med det!

Jah...ble et langt innlegg dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...