togutter Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er i uke 18 nå, og like oppom skambenet så kjenner jeg sånn små "slag"..vanskelig å forklare, men som om det er noe som dunker inni der.. Er 1.gangs og aner ikke hva jeg skal kjenne etter.. men er ganske sikker på at jeg ikke har kjent dette før..
Ca-ma og Chris:) Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Høres ut som om det er den lille som banker på hos deg ja! Ting disse bevegelsene ofte blir beskrevetsom en bobling og at det kjennes ut som en liten fisk som spreller:) Kos deg med magen:)
mai^prinsessa Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det var akkurat sånn jeg også kjente det.. Akkurat som "leamus inni magen"... En vanskelig følelse å forklare... Men kjenner du noe du tror er den lille, så er det det
togutter Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 så morsomt!! det her er virkelig rart altså..herregud!
mai^prinsessa Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 ja, det er kjempe morsomt jeg syns det var litt ubehagelig i begynnelse.. nesten som det var litt irriterende.. men nå er jeg så vant med det at jeg legger ikke så veldig merke til det lenger,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå