Snuppisa Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har vært inne og sjekket her mange ganger i dag allerede for å se om det har kommet noen oppdatering fra deg. Håper det går bra med deg... Klem
EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei søteste deg, jeg kom akkurat hjem, er så sliten at jeg kunne falt om. Stresset, sorgfull (mormors død og alt dette surret) og bare lei. Har laget et innlegg om dagens utfall, får svar på hcg snart. Dvs. det skulle i allefall være klart innen 16 en gang. Gruer meg sååå til å ringe Tusen takk for at du bryr deg ! Om du leser inne på 1 trimester forstår du nok også hvorfor jeg nå bare føler at jeg ikke en gang bør glede meg over et bra hcg-nivå dersom det er resultatet. I følge en der inne er et lavt hcg nivå fra start et meget dårlig tegn. Jeg tør rett og slett ikke glede meg. Nå kan det jo hende at svaret jeg får overhodet ikke legger igjen noen tvil, dersom det feks er lavere enn 22 vet vi jo godt...., men om det feks er høyere, og bare ikke ekstremt høyt, vil man jo fortsatt være redd etter det hun lillelillejenta (eller hva hun het) skrev på 1 trim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå