lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 svarer no nesten alt og alle her hehe ligger syk og kjeder vettet av meg *sukk* så vet dere det om noen lurer på om dib er livet mitt hehe
tommeliten og lillemy Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 bra vi er fler... deilig å koble av her inne litt når junior ENDELIG sover noen minutter...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Slik har jeg det ofte Har vanligvis ikke vært typen til å svare så mye, men av og til er mitt navn overrepresentert i trådene her inne og på BIM
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 hehe godt å høre jeg ikke er alene da, hverken om å være syk eller svare
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg sitter her jeg, til tross for at jeg egentlig daukjeder meg og burde gjort noe annet. Var på nippet til å lese litt tidligere (fant frem boka om spedbarn og søvn), men foreløpig står min tomme gulrotkaketallerken oppå den og jeg har ikke åpnet den, hehe... *surfesurfe* Snart middagslaging da, så da må jeg lette på ræva uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå