Gå til innhold

Stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt stelleveske til vognen sin her inne?

Jeg lurer fælt på hva jeg skal velge og hva jeg virkelig trenger.

Setter utrolig pris på noen tips om stellevesker, hva skal man se etter, hva er lurt å ha og nettsider=)

Har hørt at HipHop er veldig bra, men aner ikke hvorfor!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har også hørt mye bra om SkipHop Dash, uten at jeg vet helt sikkert hvorfor den er så bra. Selv har jeg brukt den som fulgte med vogna(Emmaljunga). Men optimal kan den ikke sies å være, litt for slamsete og med for få rom... Så jeg er også interessert i å høre andres tips om gode stellevesker:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt allerhand messenger bag og er veldig fornøyd med den;) Kjøpte den på lilleprinsen.no

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva som er bra og ikke bra, men jeg SKAL ha den sorte i skinn med hvite sirkler på fra SKIP HOP.- Har forelsket meg helt i den.. Den er litt dyr men jeg har fått en venninne til å kjøpe den for meg i USA, så da blir den litt billigere.

Den er så NICE!!!!!!!!

Skrevet

Til jul fikk jeg en som heter Baby on Tour. Den er kjempekjekk! Er pakket i en pose/koffert og bare er å brette ut så har du stellebordet klart med avtagbare/vaskebare underlag og masse fine lommer også til flaske. Pose/kofferten er vanntett også! Vet ikke hvor den er kjøpt, men i Sarpsborg-området i hvert fall ;-)

Skrevet

Den så veldig fin ut ja. Tror nesten jeg går for den=)

Takk for tips!

Skrevet

Jeg har brukt SkipHop utrolig mye! Den har vært med over alt i 2.5 år, nesten, og jeg er veldig fornøyd. God kvalitet, god nok plass, greit oppdelte rom. Jeg har ikke prøvd noen annen selv, men noen har kommentert at den ser lur ut i forhold til deres, uten at jeg egentlig vet hva som er så lurt.

Tror det er to modeller (var i hvert fall det før), men med bare glidelås øverst til å lukke, og en med et lokk til å brette over i tillegg. Jeg synes det "lokket" over er et must - veldig upraktisk i regn og snø med bare glidelås.

Skrevet

Noen som kan anbefale en slik liten "stellemappe" som man kan ta med på småturer, trenger nettsted.

Skrevet

På www.freshmilk.se har de et stort utvalg av sånne små stellemapper. Blant annet SkipHop pronto. Mye fint å velge mellom der. Jeg har nettopp bestilt fra denne nettsiden, siden svenske kronen er så pass lav for tiden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...