Gå til innhold

Hodepiiiiine......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå klikker jeg snart...verker så veldig i hodet hele tiden...har vondt hele dagen også blir det verre utover kvelden. Noen andre som plages?? Har tatt en halv paracet i nøden, men den funker dårlig....er et slit å komme seg gjennom arbeidsdagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! Ja og atter ja! Kjenner godt til det du beskriver. Her en natt våknet jeg midt på natten av den verste hode piiinen noen sinne! Er det mulig liksom? Jeg har ikke tatt noen tabletter, foresten jeg tror ikke det vil hjelpe uansett. Men paracet kan man ta uten å være redd. Hvor langt på vei er du? Selv er jeg 16 uker. Jeg har nå ikke vært kvalm, så noen plager måtte jo jeg få også;-) men håper det ikke blir mye av dette...

Skrevet

har også slitt en del med dette velkjente fenomenet! det eneste som hjelper for meg er å drikke litervis med vann og ta to paracet innimellom!

Paracet skal man kunne ta gjennom hele graviditeten! Spurte legen min og hun sa at det var ikke noe å være redd for når det gjaldt paracet i normale doser!!

Håper det bedrer seg for dere også!!!

Skrevet

jeg er 17uker på vei...og ble glad når jeg leste at jeg kan ta litt mer smertestillende :-9 det lite pusterom!

Skrevet

Hade kronisk hodepine i 1, 5 vecka, men den har heldivis blitt borte...

(Bank i bordet!)

Skrevet

Sleit med hodepine masse i første trimester og noe av 2,men etter jul nå har det gidd seg ganske bra...tror min kom av veskeubalanse etter ukesvis med hyperemesis. Men har hadd d litt ettertid og..nå og da..en dagher eller der..men ikke noe ekstremt. Er litt opse på at det kan være blotrykket,men hver gang jeg er til legen er blodtrykket helt greit.

Skrevet

Ja, ikke farlig å ta paracet innenfor normale doser. Jeg fikk veldig hodepine i forbindelse med influensa, og måtte ta paracet også for å holde feber nede, og siden har hodepinen holdt seg, selv om jeg drikker mye vann. Hjelper litt å gå ut i kulden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...