Gå til innhold

Bergkrystallen - Lambertseter - kjennere, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bor på Bergkrystallen? Trives? Vurderer å flytte dit. Hvordan er Lambertseter skole? Er det fin blanding av nasjonaliteter der, eller er det noen som dominerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på Lambertseter, stortrives:) Akkurat nå er det vel ikke de beste shoppemulighetene, men kommer nytt stort kjøpesenter om et par år :) Men er kort vei til byen da med banen :)

Har ikke skolebarn enda, men jeg går ofte forbi der og det ser ut som om det er norske elever det er mest av der.

Skrevet

Jeg har heller ikke barn i skolealder enda, men må jo tenke fremover! Neste stedet vi flytter vil jeg bli boende i lang tid og barna vokse opp. Hvor langt er det å gå fra Bergkrystallen til Lambertseter?

Skrevet

Hei hei. Lambertseter er 2 stopp med banen til Bergkrystallen, som er siste stopp på linja. Denne kjører riktignok i bue, så det er ikke så langt å gå tvers over idrettsplassen og via noen småveier. Skolene vet jeg lite om, har ikke så stort barn enda :)

Vil nok ikke si at det er påfallende mange forskjellige nasjonaliteter her, norske dominerer nok. Ser veldig lite til våre nye landsmenn :P Blir knall når senteret er ferdig, da har vi forresten leilighet til salgs... Hehe.

Ca en kilometer fra Lambertseter til B.krystallen når man skrår over plassen.

Skrevet

Vi bor også på lambertseter, og trives veldig godt. Vet dessverre lite om skolene, siden mini ikke er så gammel enda, men det jeg synes er veldig fint her er at det er kort vei til østmarka med dens mange flotte turmuligheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...