AmandaM Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har prøvd magnesium...får så sinnsykt kriblinger, veldig ubehagelig!
Mini LK Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg bruker magnesium og merker hvis jeg er litt sein med å ta en tabl men det tok en stund før de virket(opp til 1 uke), nå tar jeg morgen og kveld (2 om kvelden hvis det er nødvendig). Klarer meg ikke uten og merker omtrent ingenting til urolige ben lenger.
AmandaM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 ok, må gjerne øke dosen litt da! Takk for det tipset
AmandaM Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 vet dere forresten hvorfor vi får urolige ben i graviditeten?? Synes det er merkelig..
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg syns det hjalp å massere + tøye leggmusklene godt. Men kommer til å prøve magnesium hvis det kommer denne gangen også. Lurer på om det har noe med økt blodvolum og slappe veneklaffer å gjøre...? Ikke helt sikker. Men irriterende er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå