hehs Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 hei er det noen som har brukket halebeient under fødsel og født 2 ganger hvordan ble det da med fødsel nr 2? selv hadde jeg en tøff fødsel med nr 1 som endte i vakum og brukket halebein, og en del sting, tiden etter var ikke bra.... sliter nå med fødselsangst og har valget om fødsel eller keisesnitt.... synes dette er vanskelig valg å ta... kom gjerne med innspill om fødsel vs. keisersnitt, og jeg vet at det beste for barnet er vanlig fødsel, men når man er redusert og har vondt i 6 mnd etter fødsel vet jeg ikke lenger hva som er best.... takk for synspunkter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå