Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Forutenom deres mann7 samboer da? Jeg blir helt sjelven i knærne av: - Johnny deep -- Rob Thomas ( se smooth videoen-sikle, sikle) - Sean Bean
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Kjæresten min - definitivt! 187 cm, 85 kg....... slank og fine muskler........ og en sykt fantastisk pikk som er min ;-) (og hans)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Samboer på en klar første plass... David Beckham (så lenge han ikke åpner munnen he he) Justin Timberlake...Ellers er det noen skuespillere som er drit sexy i ein film, men heilt ordinær i ein anna...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 will smith og vin diesel oh my god!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 min deilige muskuløse kjæreste. jeg derimot, får kjeft av ham når musklene blir for fremtredende, hvorfor kan noe som er så utrolig fint på menn være et så stort problem for ham når de befinner seg på meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå