**Frøken84** Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen her som har forsøkt laser eller andre ting for og fjerne/bedre strekkmerker??
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Tror nok man må under kniven for å få de fjernet.. er faktisk nesten 100 % sikker..
**Frøken84** Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 hmm... lest masse på nett om at man kan fjerne/redusere det med laser eller kjemisk peeling.. men har aldri snakket med noen som har gjort det.. og fortalt om resultat..
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Njaa man skal vel ikke tro alt man hører.. finnes jo tusen slankepillere også.. hørte på et program tror det var legene på fem som sa at det må opereres bort. Ei venninne av meg skal gjøre det, og hun sa det var det som var alternativet.. men for all del mulig jeg tar feil MEN jeg vet at man kan få bort den røde og blå fargen med laser, men ikke selve strekkmerkene
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 hvordan får man operert de bort da? blir vel arr der man har hatt de da? jeg skulle gjerne gjort hva som helst for å få fjernet mine på puppene da de hemmer hele livet mitt når det kommer til det å være naken med mannen min o.l. men jeg ser ikke helt hvordan en operasjon skulle klart å fixe på det uten å fjerne all huden jeg har på puppene liksom?!
**Frøken84** Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2009 hmmm.. ja det lurer jeg og på... kansje man fjerner hud.. som ved bukplastikk..
**Frøken84** Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2009 ingen her som har forsøkt laser??
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Snakk med Nobel klinikken dere, de skal være kjempeflinke Puppene kan også fikses på for det har jeg gjort, er kjempefornøyd Tror det med strekkmerker på magen blir litt sånn bukplastikk ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå