Gå til innhold

Hvilke filmer MÅ jeg bare se????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noen nevnte notebook isted, men er det andre filmer som er et must å se? har lyst å se en god film i kveld.. de fleste sjangre (helst ikke splash filmer da men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seven Pounds med Will Smith. Ganske så trist, men veeeldig bra !

Skrevet

The notebook som du nevnte er superbra!!

Og Griffin & Phoenix ( eller Love in Manhattan på amerikansk) er også helt nydelig. PS I love you er veldig bra.

Ever after: A cinderella story er også en koselig film. Inside I'm dancing burde du se...

Skrevet

Brokeback Mountain og The Good Girl med Jack Gyllenhaal kan jeg aldri få sett nok ganger.

Skrevet

Veeeeel.. av filmer du bare MÅ se kan nevnes Gudfaren-triologien og Star Wars (iallefall de gamle filmene, episode 4-6!), men jeg har litt på følelsen at det ikke var det du mente :P

Av litt nyere filmer må jeg bare få anbefale Superbad, en sånn amerikansk high school-greie, med mer snert og humor enn det mølet man vanligvis serveres på den fronten! :)

(Må legges til at jeg er litt svak for Michael Cera, han er her, som i Juno, sånn sjarmerende og litt keitete morsom).

Skrevet

Vi har en tendens til å bare se dårlige filmer (leiefilmer spes.)

Men den siste vi så var faktisk veldig bra (og litt skummel): the alphbet killer

Skrevet

Frihetens regn er en knallbra film.

Syns the Others med Nicole Kidman er bra også.

Skrevet

Et vakkert sinn er kjempefin synes jeg..

Girl Interupted

K-Pax

Charlie og sjokoladefabrikken

Den sjette sansen

Skrevet

Pans Labyrinth...Må sees! Ingen over , ingen ved siden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...