Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er alene med en liten jente, nå er vi begge syke med feber og influensa, og jeg klarer ikke å "slappe" av,for det er så rotete her, jeg ryddet og støvstuget igår, men likevel er det blitt så rotete idag, oppvask, har hatt en søster på besøk som ikke rydda opp ettr seg, og nå føler jeg meg som en elendig mor, for at det er så rotete på kjøkkene, stuen og badet:( så lurer på om dere vasker aktivt når dere er syke???
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Nei, fordi rotet forsvinn ikkje. Slapp av, det er betre med ei aleinemor som er sjuk i eit møkkete hus i to dagar, enn ei aleinemor som er sjuk i eit reint hus i ei veke:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg gjør det. Er en skikkelig tvangshandling for meg å holde det rent etter at jeg ble meldt til barnevernet for et halvt år siden. Saken ble henlagt, men jeg har fått skikkelig skrekk for å ha støv eller leker rundt omkring. Så jeg klarer ikke å sette meg ned uten at det er strøkent, heller ikke å legge meg om kvelden. Men skulle gjerne greid å gi blaffen en gang i blant. Tror det er bedre for barna enn å stresse som jeg gjør Du er nok en god mor.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er også kontakt med barnevernet, ang en bekymrings melding som kom inn.. Jeg stresser hele tiden med å ha det ryddet og fint i huset, er livredd for at noen skal komme inn og synes jeg er en dårlig mor og lure på om jeg har det sånn bestandig Det plager meg så inmari, vasker feks gulvene hver dag og alt mulig for å holde det perfekt!! HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Vi har det alltid ryddig her vi. Tviler på at du er en dårligere mor av den grunn:) Orker du ikke, så orker du ikke, da kan det tas når du er bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 syns du skal konsentrere deg om å bli frisk så fort det lar seg gjøre... Ta vare på deg selv du...og så kan du rydde når du er frisk igjen! Rotet går jo ingensteder i mellomtiden..Men oppvask osv må man jo ta da..ellers lukter det fort..og er uhygienisk og det er ikke bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå