Piipii Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 nintendo DS? Lillemor prøvde en sånn i helgen og ønkser seg det veldig til sin 4 års dag nå i mars. Men jeg er litt redd hun skal være forliten, hun fikk det ikke sånn veldig bra til når hun prøvde den, men man trenger jo også litt tid til å få det til også da.
fru tekopp Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Nevøen min på 3 år spilte Mario så det suste! Syns ikke det er for tidlig, så lenge du begrenser spilletiden.
Piipii Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Ok så bra da, da kansje det vil gå bra da:) Jaja helt klart at vi må det, men syns det er så greit når vi skal kjøre langt og sånne ting:)
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Minste tuppa vår fikk arve sin da hun var 3.. litt tidlig men hadde sin grunn (måtte bli igjen i syden uten leker pga sykdom, kranglet med søster hele tiden og ville ha hennes..) Var ingen problemer der, hun spillte ivei trengte litt hjelp, men du verden så fort hun lærte I begynnelsen ble det mye spilling, men nå kan den godt ligge i 2 uker før den blir tatt frem. Veldig fin å ha i bilen og på fly
Piipii Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Skjønner skjønner. At de lærer fort ja, det er sikert. så bare hvor fort det gikk før hun var i full gang med å spille på pcn. ja da tror jeg vi går for en sånn til bursdagen hennes. Vi kjører ofte laaaange turer og flyr en del til familien, så syns det hadde vært veldig greit at hun kunne brukt den da:)
Blåmandag¤ Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Nei, de lærer så fort at det er rent skummelt. Men du bør kanskje satse på spill uten så mye tekst.
elskerlivet Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 nei, så lenge du begrenser spilltiden, slik at ikke spillinga går foran vanlig lek, veldig kjekt å ha på flyturer, bilturer, på kjedelige voksenbesøk, om du må ha henn med på kafè eller noe anna som gjør at det kan være greit med litt ro, kjøp enkle 3-årsspill til , anbefaler mario, de enkleste der ER veldig enkle men gir samtidig mye glede og har masse forskjellig å gjøre!! Lykke til, min fikk i 5-årsgave, men kjenner mange som har fått før og går kjempebra, viktigste er å sette spilltidgrenser tror jeg, men hos oss er ikke det noe problem, kan gå uker uten at han spiller også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå