Gå til innhold

flere som sliter med søvnen pga spark om natta?


arianna

Anbefalte innlegg

tror hun lille inni magen er en liten kickbokser! hun sparker store deler av dagen, å i alle fall på nattestid!:) er jo veldig gøy å kjenne liv da, men begynner å gå litt utover søvnen.

kan jo ikke ligge på magen ( av naturlige årsaker!) klarer heller ikke å ligge helt på ryggen, for da får jeg vondt i rygg og mage.

så da gjenstår det å ligge på siden...men det tror jeg ikke min lille frøken liker så godt, for det er full galopp hele tiden, hehe:) er jo morsomt da, men gjeeeeesp....hihi:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt et par slike netter.

 

Særlig etter en dag jeg hadde drukket litt mer kaffe enn vanlig. Da fikk jeg virkelig ikke sove, så det har jeg gitt meg med. Max en liten kopp, hehe.

 

Men stort sett sover jeg godt natta igjennom, det er verre om babyen bestemmer seg for å presse mot blæra, da våkner jeg minst en gang pr natt - gjør ingenting. Sovner igjen som en stein og drømmer så utrolig klart og tydelig for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo merka at ho er i fart på natta ja, men det er ikke blitt noe problem for meg enda- heldigvis!!! Kommer nok etter hvert.

Men når jeg har vært på do om natta er det ikke like lett å sove igjen da ho leker seg skikkelig.

Men er 100% sykemeldt så jeg kan jo heldigvis sove på dagen, de nettene ho har vært aktiv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har hun våknet for fult klokken seks om morgene :P og holdt på til 12 tiden så har det vært stille til langt utpå kvelden =)

Men i går jobbet jeg til klokken 23 og da hadde hun vært ganske rolig hele kvelden, bare små spark innimellom. Så i natt ble jeg holdt våken fra klokken 2-3 hehe =) ganske sterk liten frøken :P Har alarm på klokken 3 hver natt for å gå på toalettet :P har kanskje lagt inn en feil vane for henne :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sparker sånn om natten at jeg våkner av og til ja, men da er jeg i alle fall ikke alene når jeg ligger der og glor i taket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...