4blir5 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Finnes det? Hvor får man kjøpt det i tilfelle?
line_n & sara Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 jepp, laga av ris og mais, helsekoster, og mange dagligvarer har det!
It's all about me Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 De fleste større matvarebutikkere har det. Maxi, Obs, Meny, Mega og Safari har det beste utvalget. De vanligste merkene er Scher og Semper. Semper er det som smaker best og ser mest ut som vanlig pasta. NB: Det skal kokes kortere enn vanlig pasta, bare så du ikke ihjelkoker det, he he.
MaRiAnNe_85 Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Nå spiser jeg glutenfri kost...er tre år siden jeg har smakt vanlig,men samboern min sier at det ikke er rare forskjellen på vanlig og glutenfri pasta:) Kan ikke heller huska at jeg syntes det. Litt forskjell vil du jo merke,men det er noe som du fort "glemmer". ultra, ica, rema 1000, de fleste helsekostbuttikkene (dyrere der) har glutenfri pasta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå