Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 skal ha henne med på fødselen og gleder meg masse for hun er ei sinnsyk god støtte for meg og mannen min.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også ei fantastisk flott svigermor! Men hun får IKKE være med på fødselen!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 må kanskje å si at jeg hadde en grusom fødsel sist og holdt på å miste gutten min. og den varte i 3 dager. så av erfaring vil jeg ha med en til som har vært gjennom det samme som meg og når svigermor spurte om hun fikk være med var jeg lettet.
blirjegsnartmamma Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 min svigermor er også fantastisk,selvom hun kan gå oss begge på nervene iblant Men hun skal ikke være med på fødsel - det skal bare mannen min.. Vi er fremdeles prøvere på nr 1, og det blir første barnebarn på begge sider:) Svigermor er veldig opptatt av at det ikke er synd på henne hvis vi ikke får barn, det er vi som da får det trist og vondt. Vi må ikke stresse med noe for hennes skyld! Og omtrent i samme åndedrag, så spør hun oss ut om vi har sjekket oss enda, om mannen har sjekket seg, hva ble resultatet, har du fått svar på blodprøvene, når skal du sjekke det igjen.. haha Det er ikke viktig for henne nei
MiaKristin Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Svigermoren min er og helt fantastisk:) Føler meg bra priviligert:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Har også verdens beste svigermor, hun er knall! Hun skal ikke være med på fødselen, det skal bare mannen min denne gangen også. Men; hvis jeg skulle hatt med noen andre ville jeg heller hatt med svigermor enn min egen mamma, tror hun ville vært en bedre støtte. Mamma er helt ubrukelig når jeg har det vondt, hun gjør det nesten bare verre...hehe:-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 jeg har også en kjempesøt og snill svigermor. Jeg kan finne noen negative ting med alle jeg kjenner, men ingen er like, og jeg tar alle som de er. Svigermor og:) Jeg kunne sikkert klart å hate henne om jeg gikk inn for det. Hun kan ploppe ut med noen kommentarer som er typsike for "Jeg hater svigermortrådene" her inne. Men jeg bare overser det, hun er mamman til mannen jeg elsker. Hun tar meg som jeg er, og jeg hun som hun er. 99% er bare fryd og gammen:) Resten er en sur kamel jeg svelger innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå