Gå til innhold

lammeskinn fra nøstebarn vs. andre butikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes lammeskinnet fra nøstebarn ser så utrolig deilig ut, men det er jo så dyrt! Er det noen her som har prøvd det? Er det verdt pengene, eller er det like bra med de til 299,- ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fra nøstebarn er jo mye større (alle tre størrelsene), også er det ikke kjemisk behandla, lanolinen er fremdeles i ulla.

Jeg synes ikke en liten tusenlapp er så mye å betale for ett soveunderlag som blir brukt i mange mange år både i vogn og seng. Jo større det er, jo lengre kan man bruke det, og jo mer får du igjen for pengene;) Jeg kjøpre ikke den største størrelsen, den var nesten for stor synes jeg. Gikk for den midterste:)

Skrevet

Jeg har et lite et, og det er bare tull, så her skal vi gå til innkjøp av et fra Nøstebarn. Jeg var litt usikker i starten om vi ville ha lammeskinn, men det er veldig populært her i heimen.

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet stor fan av nøstebarn, men når det gjelder lammeskinn valgte jeg et av de 'rimeligere' fra Babyshop og er kjempefornøyd med det. Bruker det ikke i sengen, men foreløpig i lekegrind og etterhvert i vogn.

Skrevet

Jeg har også et billig ett til 299, og er kjempefornøyd med det. Det er også like fint etter en runde i vaskemaskina på Milo og ullprogram. :) Jeg har aldri sett Nøstebarn sine lammeskinn, men når alternativet er både billig og bra, tror jeg ikke at jeg gidder å bruke en tusenlapp på det, nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...