MissAntrop Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg maser om dette i dag også, jeg... Jeg hadde positiv EL test både søndag, mandag og tirsdag. Mer tydelig strek i går, faktisk. Kan jeg da regne med at EL er over for denne gang nå da? Rakk sex kun på lørdag og søndag, så sjansen for at jeg er blitt gravid er vel ikke all verden, er den vel??
Gjest -<<- Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Som jeg svarte deg også i går; sjansen er helt fin, den. Sædceller hos gjennomsnittsmannen lever i 2-3 døgn og de kan greit leve opp til 5-6 døgn hos mange. Men om streken er var mest tydelig i går, ville jeg antatt at det var det positive utslaget og at du har eggløsning i dag. Hopp til sengs om du har mulighet til det, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå