Gå til innhold

Dette med befruktningstidspunkt og EL-test..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg maser om dette i dag også, jeg... Jeg hadde positiv EL test både søndag, mandag og tirsdag. Mer tydelig strek i går, faktisk. Kan jeg da regne med at EL er over for denne gang nå da? Rakk sex kun på lørdag og søndag, så sjansen for at jeg er blitt gravid er vel ikke all verden, er den vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg svarte deg også i går; sjansen er helt fin, den. Sædceller hos gjennomsnittsmannen lever i 2-3 døgn og de kan greit leve opp til 5-6 døgn hos mange.

 

Men om streken er var mest tydelig i går, ville jeg antatt at det var det positive utslaget og at du har eggløsning i dag. Hopp til sengs om du har mulighet til det, med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...