Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg får veldig lett strekkmerker, og de har kommet over rumpa i det siste, er i uke 20 og syns det er kjedelig å tenke på alle strekkmerkene som kommer til å komme framover. Da jeg først la merke til de på rumpa begynte jeg og grine for jeg syns det var så fælt. Jeg har fortalt det til moren min og et par venniner, bare fordi jeg forteller om utviklingen i svangerskapet. Sambo var på byen sist helg, og nå vet plutselig alle at jeg er lei meg for alle strekkmerkene jeg har fått på rumpa. Er det greit at han forteller sånt? Jeg føler ikke det, men ønsker deres synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hva jeg forteller om MIN kropp og MINE følelser om den, det bestemmer jeg helt selv. Hadde samboeren min begynt å legge ut for kompisene sine om mine komplekser for skinnfille-magen min, da hadde han søren meg fått høre det ja!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Det hadde ikke vært greit i det hele tatt! Prøv å få han til å forstå det, for sånt syns jeg ikke man sier, spesielt ikke ute på byen. Hadde det sittet noen kompiser sammen og han hadde spurt om råd for å få deg i bedre humør ang. det, så greit, men ikke på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Nei, det er jo frekt av ham da... Det er jo du som skal velge hvem du vil dele detaljer med om din kropp ikke ham... Teit gjort!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Ikke nødvendig å ta alt i verste mening da, uten at jeg kjenner samboeren din tror jeg ikke han har sagt det for at du skal føle deg verre... men menn er ikke alltid helt oppdatert på hvor grensene går, og graviditet er jo i mange forhold en veldig "offentlig" ting, man forteller om man er kvalm eller ikke, om man kjenner spark, om man får strekkmerker, bekkenløsning osv osv... ikke alltid så lett å vite hva som er hemmelig og hva som kan deles vel? han er forhåpentligvis bare glad for å bli pappa, stolt av deg som er gravid, og forteller villig vekk om graviditeten når han er på byen, i stedet for å late som om han er singel og finne på noe annet galt;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Nei det er klart, men han trengte ikke å fortelle at jeg grein fordi jeg syns det er så fælt? Grunnen til at jeg er mest sur er vel fordi jeg fikk en melding av ei jeg har snakket med.. tja, 1 gang for lenge siden, hun skrev at det var så koselig med graviditeten, og håpet jeg slapp å få flere strekkmerker over rumpa. Så spurte jeg sambo da, og ja han hadde visst sagt det. HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 joda, skjønner godt at det ikke er noe morsomt å få vite det på den måten. og han tenker nok nøyere over hva han sier neste gang, men føler for å ta ham litt i forsvar likevel, kan aldri tro han mente noe galt med det. bare glem det du, og nyt graviditeten og en samboer som elsker deg akkurat like høyt med strekkmerker som uten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå