mamma39 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 og når jeg ser hos notar har dem "- intet salg, ingen regning og ingen bindingstid!" noen som vet hvordan detter hos dnbnor. er jo vanskeligt og selge hus her. skal selge pga. skillsmisse. men kan jo ikke la det står til salgs over veldigt lang tid.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Når vi sjekket opp i dette (1 år siden)skulle dnbnor ha ca 90 000,- Vi betalte Notar 80 000,- Dnn skulle ha penger uansett, salg eller ikke. Men tror prisene har steget nå, pga vanskelig å selge osv. Hadde tatt en ringe runde! Kan hende du får bedre pris om di sier at du vurderer andre osv.
nawi Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg solgte leiligheten min for noen år siden, og leiligheten til besteforeldrene mine. Det er STOR forskjell på meglere. Ring flere, la flere meglerfirmaer se på huset og prut på tilbudene du får. Her er det viktig å ikke ta den første og beste! VIktig å ikke bare se på hva det koster å få solgt huset, en også hvilke priser megleren har oppnådd tidligere. Mulig det lønner seg å betale litt mer, og få mer igjen for huset. Uansett, bruk tid med hver megler, og følg magefølelsen;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå