Gå til innhold

skal selge huset.


Anbefalte innlegg

Skrevet

og når jeg ser hos notar har dem "- intet salg, ingen regning og ingen bindingstid!"

 

noen som vet hvordan detter hos dnbnor.

er jo vanskeligt og selge hus her. skal selge pga. skillsmisse.

men kan jo ikke la det står til salgs over veldigt lang tid.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi sjekket opp i dette (1 år siden)skulle dnbnor ha ca 90 000,-

Vi betalte Notar 80 000,-

Dnn skulle ha penger uansett, salg eller ikke.

Men tror prisene har steget nå, pga vanskelig å selge osv.

Hadde tatt en ringe runde!

Kan hende du får bedre pris om di sier at du vurderer andre osv.

Skrevet

Jeg solgte leiligheten min for noen år siden, og leiligheten til besteforeldrene mine. Det er STOR forskjell på meglere. Ring flere, la flere meglerfirmaer se på huset og prut på tilbudene du får. Her er det viktig å ikke ta den første og beste! VIktig å ikke bare se på hva det koster å få solgt huset, en også hvilke priser megleren har oppnådd tidligere. Mulig det lønner seg å betale litt mer, og få mer igjen for huset. Uansett, bruk tid med hver megler, og følg magefølelsen;-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...