fru tekopp Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen som kan reglene her? Hva er det minste mamma'n kan ha? Vi vil gjerne ha en liten en til, men lurer litt på hvordan man kan gjøre det med permisjoner. (Vi vil begge ha mest mulig....) Sikkert vært oppe 1000 ganger, men det er jo så mange regler å forholde seg til! Og det er stooooore endringer siden sist jeg fikk barn.(2003) Håper noen tar seg bryet med å svare!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 3 uker før fødsel og de første 6 ukene etterpå er forbeholdt mor, 6 uker er forbeholdt far men utenom dette deler man permisjonen som man vil.
fru tekopp Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Var det jeg var redd for.... Jeg vil ha mer, men mannen min sier at sist gang fikk jeg alt og han ingenting. Sannheten er at sist gang MÅTTE jeg ta alt, fordi han ikke kunne. (jobbsituasjon) Er jeg sær om jeg vil ha mer enn de 6 første ukene? Sist gang klarte jeg så vidt å gå normalt etter 6 uker!!!!!
olla Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 han kan da ikke kreve at han skal få ha etter de 6 ukene, dette må dere da bestemme i sammen!! Og ja, jeg ser veldig den, personlig så var det slik at jeg ikke synst det var noe morro hjemme før etter 5 mnd, og da var det kun 4 mnd igjen til meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå