firemerkersmør Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Liker best strikkede jakker/bukser i ull, men det er jo lite vits til maibaby? Noen ideer til hva jeg kn srikke? Hva med en dress i bommul? Er de noe OK? Altså hel lekedress?
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg så noe utrolig smart hos ei venninne Det var en strikket "pose" med armer, nede ved bena var det bare et lite hull som man kunne ta den dingsen på bilsetet igjennom kjempelurt synes jeg enkel å ta på sa hun og ble jo ikke bukse, slipper å ha bukse utenpå buksen
elskerlivet Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 åh, da ville jeg strikket en matrosdress i bomull, utrooolig skjønt på en liten prins!! i hvitt med blått så er de jo heeelt herlige.. Har strikket det selv til en julibaby
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg brukte strikket ull i mai til min aprilbaby ) (til 17. mai) men det spørs jo når i mai h*n ventes også da... Omslagsjakke og dress i bomull er jo nydelig, små luer og pledd/helseteppe.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Her var det snø/slaps på 17mai i fjor (eller var det forfjor?) så strikketøy skal du ikke se bort i fra at du trenger.. Det spørs jo litt hvor i landet du bor, men mai kan være en ganske lumsk måned værmessig. Varmt en dag og surt den neste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå