Prinsessemamma x 2 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 De skal jo tåle 90 grader? Alle lappene har detti av, jeg strøyk de på på søndag...
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Da ville jeg skrevet en mail eller ringt.. jeg har strøket på mine og de sitter bom fast vask etter vask og du tok riktige lapper ikke sant?? hehe
Prinsessemamma x 2 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Ja, det er riktig type Det er jo på gjennomsiktig papir og allting.. Så rart! Jeg sender en mail
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Da skal du ha tatt de riktige ja.. Merkelig.. Jeg har som sagt aldri hatt problemer, skriv hva de sier da for nå er jeg litt nyskjerrig hehe
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Våre falt også av med engang! Jeg gadd ikke sende mail for å få nye heller. Brukte timer på å stryke på navnelapper til gutta mine, en vask. BORTE! Usjh..
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 så merkelig.. jeg har bestilt flere ganger, de sitter hver gang.. har ei på 9 år så har strøket noen lapper kan man si..
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Ja jeg spurte her inne når det skjedde meg, og alle andre hadde bare positivt å si om de lappene ) Sikkert fått ett dårlig parti jeg. Men ooooooorket ikke tanken på å stryke i timesvis 1 gang til! hehe
Liten på jord, stor i ord Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke er så keen på å stryke en gang til jeg heller, men jeg må jo merke klærne på en annen måte uansett, så..
Liten på jord, stor i ord Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jøss. hva skjedde? Del 1 av innlegget mitt er borte.. Prøver på nytt: Jeg har også opplevd at lappene forvinner i vask.. Så jeg har også sendt en mail pga dette. Jeg må innrømme at jeg ikke er så keen på å stryke en gang til jeg heller, men jeg må jo merke klærne på en annen måte uansett, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå