Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei, jeg lurer på dere som har fått tvillinger er det mange tvillinger i familien? Hvordan er familie "treet" deres i forhold til tvillinger? Min farmor var tvilling, to eggede. Ingen av mine søsken eller min kusine har fått tvillinger. Hvordan er det der er det først våre barn igjen som har sjans for å få tvillinger eller kan vi(barnebarna til farmor) få det? Jeg tenker at siden ingen andre har fått skulle det ikke forundre meg om jeg fikk de, he he. bare glede det altså hvis det skjer:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har ingen tvillinger i familien, har sjekket opp til tipp-tipp ( gjelder jo bare mors familie ) så her startet det med meg:) Har toeggede jenter, har hørt at det både kan hoppe over ledd og ikke. Det er bare toeggede som er arvelige, så du har jo en sjanse der:)
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Det er svært lite tvillinger i familien. Min samboers "tanter"(og da står de i gåseøyne fordi jeg ikke vet om det var pappaens tanter eller hans egne) var visstnok tvillinger og min farmors tanter var visst tvillinger... Men igjen, veldig lite.
Grigri m/3 gutter Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Ingen av oss har tvillinger i familien. Nå kjenner jeg ikke farssida mi, men jeg tror ikke det er tvillinger der. VI fikk eneggede og de er visst "uhell" eller ikke arvelig, så det kan jo stemme.
Sognemor Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Mi farmor var toegga tvilling...og kanskje derfor jeg var så heldig å få toegga tvillinggutter??Siden det er farmora di som er tvilling,så kan du godt få tvillinger...faren din kan være bærer av det genet som gjør at man slipper to egg....så får du det genet fra han...ja veldig godt forklart ser jeg..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå