Blomsterbarn Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Foreløpig har vi en babygym og en uro. Babygymmen er hun ikke glad i og uroen kan jeg ikke kjøre hele dagen. Hun begynner jo å bli mer og mer interessert i det rundt seg, og det er ikke så interessant med taklampene lengre... Har lyst til å få i hus noen flere leker som står klar til hun virkelig begynner å oppdage verden rundt seg,men må høre med deres erfaringer før jeg gjør innkjøp. Hva liker deres små å leke med? Noe som aldeles ikke fungerer? Her tenker jeg mest på leker for en opp til ca 5-6 mnd. Har tenkt å sy en pute/koseklut med masse merkelapper i sidene.
husmus &2 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Ja, nå kan de jo holde rangler osv selv, så jeg ville vel ha gitt henne det. Hvis hun ikke allerede har det da. Her liker vi fortsatt babygymmen, og i tillegg til det leker han med rangler som er veldig spennende å slå seg selv i hodet med, noen små kosedyr som er lette for han å holde. Og en sånn hjerneting som jeg ikke aner hva heter men er veldig morsom.
temine Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Rangler som ikke er for tunge, biteringer, speil, kosedyr, også har merket "Lamaze" mange artige lekedyr med knitring, piping, speil og bjeller osv som er fine. Vi har hengt opp to slike på siden av babygymmen, så ble den plutselig mer interessant og:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Tja, her er det også rangler som er populære, og my little pony hesten til storesøstra (den har så fint rosa hår;)) Ellers så liker han tydeligvis å glane på seg selv; han har et speil (leke) med håndtak som han kan holde i når han ligger på rygg og et speil han driver å prater med når han ligger på magen, som står på gulvet, med hjul på. Ting og bamser som har sånn "krasle stoff" er poppis... ellers så er det nok babygymmen som er mest underholdene her ennå
frk-fryd Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 bamser og kosedyr som er lette å få tak på og holde for små hender, og som ikke er for tunge til å løfte. Vi har en liten harebamse med lange tynne armer og bein og ører som hun kan håndtere. kjempepop:)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 her i huset har det gått i leker som lager lyd når de trykkes på, speil, rangler og leker som lager lyd når de dras i;) speil er absolutt favoritt! men kjøp en lekematte med forskjellige aktiviteter på, som knitrete luker, pusete dyr osv, slik at barnet får kjenne forskjell på konturer og hører forskjellige lyder når h*n beveger armer og ben rundt;)
Frøken Freken Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 På unicef sine nettsider kjøpte jeg en giraff som kun besto av hode og lang hals (til å holde i), og som pep når man klemte på den. Snuppelure elsket denne, helt itl mor trødde på den og ødela pipeeffekten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå