Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 1. Hvordan male Sabeltann-ansikt til karnevalet? 2. Jenta har lyst til å invitere jentene i bhg i 4års-dagen, jeg kjenner hverken barna el foreldrene, skal vi be dem? Hva ville dere gjort? 3. Storesøster på 8 ønsker seg hjerte-bursdag. Hjertekake, bordkort og invitasjoner er ok, flere tips til hjerter?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 1. Få tak i ansiktsmaling som er litt bløt i konsistens, men fortsatt hard - dumt forklart... Men men.. farg hele ansiktet hvitt, også tegner du en svart bart. Søk etter bilde av Sabeltann på nettet, også male du etter det.. VEldig enkelt, gjør det rett som det er her i heimen ettersom jeg har en super Sabeltannfan av en sønn. 2.Det med å invitere til bursdag må jo bare være en helt topp anledning til å bli kjent med både små og store. ) 3.der melder jeg pass... eller hjerteballonger, kan jo klippe ut røde hjerter i papp som dere kan dekorere bordet med..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Enig i at barneselskap er en topp anledning for foreldre å bli kjennt. Vi har gjort det, både innvitert og blitt innvitert til unger i barnehagen som jeg overhodet ikke kjenner. Jeg synes det er koselig. Finnes jo slike små hjerter a'la konfetti som dere kan ha på bordet, tror det kunne vært morsomt med en lys rosa elle hvit papir duk da, og så røde hjerter oppå. Hjerte bordkort(kanskje du nevnte det) hadde jo vært fint. Om du er litt kreativ klarer du kanskje å lage godterposer i hjertform evt bare kremerhus med hjerte øverst til å ha godteri i.krone med hjerte... der stoppet kreativiteten min gitt...
*MariDuBedårer* Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Meny har kakepyntstrøssel som er formet som små hjerter. Rosa og hvite hjerter:)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 svarte øyebryn, hvitt ansikt, rød munn, kløft i haka, og bart jeg ville invitert ja, bare koselig det. og man blir kjent med hverandre alle må ha på seg et hjete et sted, enten på klær, eller i ansiktet, eller strikk.hjerteformet pizza?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå