Mollo 30 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 eg ser mange skriv dei har ømme bryster tidlig i svangerskapet, eg har så vonde brystvorter....tegn??
BettyBe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg hadde enormt vonde brystvorter to dager rett etter (under?) eggløsning denne første måneden uten ppiller.. men så gikk det gradvis over etterhvert, og tante rød dukket opp akkurat 14 dager etter jeg først merket det. Så nå går jeg bare og venter på at de skal bli vonde igjen.. og forhåpentligvis rekker vi det før min kjære skal ut å reise... ;-)
Elskeråværemamma Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 I første svangerskap merket jeg at jeg var gravid med at jeg hadde såå ømme brystvorter!! Gikk og kjøpe gr-test dagen etter og tok den samme dag - POSITIV ) så det er et veeeeeeeeldig godt tegn!! Lykke til ))
Tippehøne88 --pp 1 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 For å si det sånn du VET når du har ømme bryster!!!hehe.. det er skikkelig vondt.
Bare blåbær Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 BeBEdesign!! Akkurat sånn hadde jeg også det den første pp etter p-pille slutt.. Fikk veldige ømme brystvorter rundt el.. Og jeg kunne ikke huske at jeg hadde hatt det før, så jeg ventet da i spenning på at tr ikke kom.. Fikk også murringer i magen, som økte på.. Men så kom tr... (buhuuuuu) Denne gangen kan jeg ikke kjent noe.. bare litt riving ca ved hø eggstokk.. men det har jeg kjent tidligere også... Så har liten tro på at det har klaffet denne måneden... desverre.. (har ikm på mandag) Og til trådstarter.. ømme bryst kan en få ved el, etter el, når gravid, når tr er på vei... så det kan vært et tegn på det meste.. men håper selvfølgelig at du har det pga du er gravid.. Lykke til:)
bibelbeltet Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg trodde stadig jeg kanskje var gravid, før jeg fant ut at brystene alltid ble litt ømme før TR, men når jeg endelig ble gravid lo jeg bare av meg selv for å ha trodd de var ømme! Du meker det virkelig! Både jeg og venninna mi ble gravide nokså likt og hun kunne heller ikke ta på de eller ligge på magen, for det var så ømt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå