Trouble Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Nå er det den 5 dagen med høy feber (har vært oppi 40,5) og 2 dagen med diare... og formen hans er sinnsykt dårlig kan man si! Siden i går ettermiddag har den gått fra å være oppegående innimellom til å bare ligge og sove på sofaen (har han stort sett gjort siden vi stod opp kl 06). Får i han litt drikke innimellom (har måtte ty til flaske med saft...) men føler han ikke drikker nok! Så om en time skal vi til lege...og håper så inderlig at han får noe medisin så han blir bedre (tror ikke han får det, for influensaen som går her har de samme symptomene som han har, og da får man vel ikke noe???)... er helt pyton å se han slik, han som er høyt og lavt hele dagen... og så er jeg attpåtil hjemme alene...og har 2 til som skal ha sin del av oppmerksomheten....! Blæh... måtte bare lufte mammahjertet litt! ))
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 uff er så kjedlig når barna blir syk.. er nok influensaen ja så da får dere vel ikke noe. Dere får ta tiden til hjelp.. prøv med farris blandet med eplejuice, litt salt i farris så da holder han bedre på vesken.. ellers hadde jeg bare gitt han potetskruer eller noe.. Drikke er uansett det viktigste. God bedring
Trouble Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Da var vi tilbake De var veldig usikker på om det var bakt.infeksjon eller virus..og siden det hadde pågått noen dager uten tegn til å bli bedre men verre så fikk han Apocillin (han sov seg nesten gjennom hele undersøkelsen, så de fikk nå sett at han var skikkelig dårlig). Så nå x jeg fingrene for at han snart kvikner til og får mat/drikke lyst igjen (hadde gått ned 450 gram på disse dagene... og han er ikke akkurat stor fra før). Og nå har de to eldste dratt til besteforeldrene sine så jeg kan konsentrere meg fullt og helt om han Hjelper på å slippe å ha dårlig samvittighet ovenfor de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå