Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Jeg fikk vite for halvannen uke siden at jeg hadde UVI. Har gått og tisset hvert 5.minutt uten at det kommer ut en dråpe nesten. Dette har bedret seg noe, men forrige uke fikk jeg vite at jeg ikke hadde UVI likevel. De tok en masse andre prøver, og i går fikk jeg beskjed om at det rett og slett bare må ha vært en veldig irritasjon (som jordmor kalte det). Jeg har altså ikke hatt UVI, men alle symptomene har vært der. Nå er ting mye bedre, og jeg må ikke tisse så ofte. Men det er akkurat som at når jeg har gått mye oppreist, sittet etc, så har baby'n presset seg så godt ned at det ikke er plass til å få ut noe tiss. For om natta når jeg ligger hele tiden, og jeg må opp og tisse, så går det helt greit. Dumt spørsmål, men kan det være at baby'n presser seg så hard og godt ned at det rett og slett ikke er plass til å få ut det som er i blæra? På den annen side, så føler jeg ikke at blæra er helt full heller... Noen som kjenner seg igjen?
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også hatt det slik, må liksom bevege meg når jeg sitter på do for å få presset ut det som er:) men når det da kommer, kommer det masse:) Så er nok babyen som presser på ja:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Samme med meg også.. Har faktisk skjedd et par ganger at jeg har tissa på meg rett etter jeg har reist meg opp fra doen. hehe
Thessa og Bebbis Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Dette har plaget meg lenge også. Er "bare" i uke 29. Føles som blæra skal sprenge snart. Hiver meg på toalettet, og ut kommer det 2 dråper lissom. Ordentlig festlig. Men sitter jeg lenger og beveger litt på stumpen er faktisk blæra full. Men det er nok lillegutt som presser på..
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har det også slik. Har også hatt alle symptomer på UVI uten at jeg har det. Problemet er nok både at babyen presser på blæra slik at man føler man må tisse hele tiden + at hormonene gjør at glatt muskulatur slapper av slik at blæra trekker seg dårlig sammen og ikke tømmes skikkelig. Plagsomt er det ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå