Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Den lille er snart 14 mnd å jeg går på cerazzette. Har ikke hatt så mye som en dråpe blod ennå. Ammer ennå en del på natten. Noen som har noen svar eller opplevd det samme? Ikke det at jeg savnerden men blir litt bekymret....
msola Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Min erfaring var at straks jeg reduserte på ammingen på natta, så kom mensen. Den lille var da 8- 9 mnd.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Har forstått det slik at manglende mens er en ganske vanlig"bivirkning" ved bruk av cerazette. Står iallefall noe om det i pakningsvedlegget.. Har selv gått på disse pillene i ca 11 mnd og har kun hatt en 2-3 blødninger. Ikke sikker på om det er fordi kroppen har brukt litt tid på å komme i gang igjen, eller om det er pga pillen. Har iallefall hørt om flere her inne som ikke har hatt blødninger ved bruk av Cerazette. Så om tu ikke savner TR ville jeg ha vært glad til.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Blødningene kan for enkelte stoppe opp ved bruk av Cerazette. Det fikk i hvert fall jeg beskjed om av legen min da han skrev de ut til meg. Jeg har faktisk ikke hatt mensen siden jeg ble gravid, og det er 2 år siden. Helt herlig, og helt normalt:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg fikk mensen da eldste var ca 14 mnd. Hadde hormonspiral da, så var ikke så mye blødninger, og ikke kom de regelmessig heller. Var mest fraværende. Jeg ammet han fortsatt endel på natten da. Alt er nok som det skal Det er jo digg å slippe mensen, med mindre man vil bli gravid!! Nå er minste 11 mnd, også han nattammes en god del, jeg bruker Cerazette, og har ikke planer om noe gjensyn med tanta på lenge ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå