Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Vi giftet oss i all hemmelighet igår. Men har planer om å ha en fest når barnet har kommet, om et par mnd. Men hvor lenge bør vi vente med tanke på alderen på barnet? Og det største problemet... Det er ikke alle i familien vi egentlig ønsker å be, men vi kan vel ikke be noen tanter og onkler og ikke be alle? Og heller ikke la være å be kjærester/samboere/forlovede/menn evnt koner? Vi vil egentlig ha en liten koselig middag/fest, men må vi ta med alle ender vi jo opp med 60-80stk. Men kanskje det lar seg gjøre å ikke be dem som bor veldig langt unna? Som enten må kjøre en hel dag for å komme hit eller er avhengig av fly. Evnt bor utenlands....? Trenger råd og tanker...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 På sensommeren kanksej,-eller evt neste sommer.... Har dere mulighet til å leie et "samfunnshus/lokale" med bord og stoler og fullt utstyrt kjøkken?? I såfall; Lei lokaler til ønsket dato. Inviter de dere VIL skal komme muntlig,- si at dere skal feire giftemålet med venner og slekt den og den dagen,- og at dere vil at de skal komme om de kan..Averter evt i lokalaviser at den dagen feirer dere giftemålet deres, oog de som føler for det er velkommen til kaffe/kaker og fest etter klokka 1900 f,eks.... Klokka 16-1700 kan dere starte med middag for dere, foreldre, barn, søsken og evt besteforeldre og forlovere selvsagt. Disse kan da få skriftlig invitasjon.... Hopp over desserten,- og få f.eks søskenbarna deres, eller "syforeningen" din eller noe lignende til å ta med en kake hver til kaffen og ta desserten sammen med kaffen.... Slik kunne JEG tenkt meg å gifte meg, men mannen vil ha det STORT; og "gammeldags".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå