Gå til innhold

Til dere som ikke har lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette kan hjelpe dere, det har hvertfall hjulpet meg.

Jeg har hatt bekkenløsning fra 4. måned og i en periode hadde jeg slett ikke lyst på sex, både pga bekkenet og sannsynligvis pga hormoner. Var bare rett og slett ubehagelig de få gangene jeg "presset" meg til det pga dårlig samvittighet.

Følte meg veldig usexy og kjip, alltid sliten og trøtt og aldri noe overskudd.

Så fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med det. Hver kveld når jeg hadde lagt meg, fingra jeg med meg selv. Koste masse med puppene mine (for jeg synes de har blitt så stinne og fine i løpet av svangerskapet så jeg ville ikke helt "gå glipp" av dem) og kjente etterhvert at jeg kunne få orgasme. Heldigvis legger jeg meg stort sett før mannen min så jeg fikk være i fred med dette og følte meg ikke presset til noe som helst. Ikke alltid jeg hadde så veldig lyst, men prøvde da å fantasere meg frem til å ha lyst og det gikk nesten alltid.

Gikk liksom på prinsippet at "mye vil ha mere".

Etter 1-2 uker med nesten daglig kos, kjente jeg at lysten kom sakte men sikkert tilbake. Ikke det at det har resultert i så mye sex, bekkenet setter stopper for det. Men det har gjort utrolig mye for min selvfølelse og hvis jeg hadde kommet på det før i svangerskapet før magen ble for stor og bekkenet for vondt, hadde det nok vært noe annet. Nå koser vi oftere og jeg blir skikkelig kåt og får god orgasme og det er helt supert å kjenne seg slik igjen. Gleder meg masse til vi kan ha normal sex igjen om forhåpentligvis ikke så alt for mange uker.

Kanskje det kan hjelpe dere.

Kjenner jeg blir ganske kåt av å skrive dette, så nå skal jeg gå og kose med fitta mi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...