Let's hear it for the boys! Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Tyr til O Store Orakel (DIB, altså), og spør: Hvoforr har jeg vondt i bena? Det verker nedover lårene og leggene. Har ikke trent, så er ikke støl. Det var sånn da jeg våknet i dag tidlig.
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 hmm tror jeg hadde ringt lege jeg.. vondt når du går også??
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Lege?! Seriøst? Det verker, liksom. Nesten som når man har trent.
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 jeg er slett ikke noe orakel hehe men det første jeg tenkte på var benhinnebetennelse eller rosen.. min søster hadde noe sånt og verkte i bena og hun måtte ha penicilin skjønner du.. høres sikkert hysterisk ut men man må ha det for å bli bra.. nå aner jeg jo ikke om det er det du har men.. er det vondt når du går??
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 regner med at siden du skriver her så kjenner du det godt ikke sånn at du må kjenne etter liksom hehe
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2009 Snakket med mamma nå, og hun har visst hatt smerter i bena hele livet. Hun får det av strøm og lymfevæske (kan faktisk ikke huske alt hun sa, men tror det var det. hehe). Kan slike plager være arvelige?
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Har ikke peiling.. men synes det er rart at du våkner opp og plutselig har det.. ville uansett ring og fått en legetime, de tar sikkert en crp, bedre å være sikker da..
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kan ikke gå til lege før til uka. Skal ut og reise i dag. Men mamma sier at det skjer stadig vekk med henne. Hun våkner opp og har helt forferdelige smerter i bena. Takk for svar Nå må jeg løpe! Skal ut og fly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå