Gå til innhold

Hva er yndlings godteriet deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godteri må en ha, iallefall på lørdagene, hehe...

Her går det i M-kuler, og Nidar sjokolade risbrød.. Men begynner å bli lei nå..

Hva liker dere best da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den egentlig altfor salte, nye "salt&vinegar" chipsen fra Maarud. Klarte jaggu å plafre innpå en hel pose i løpet av gårsdagen *rødme* - med dertil 9 liter vann for å slukke tørsten, hehe...

Og de derre superfarlige påskeeggene i lilla eggekartong som nylig kom til butikkene... Åh, som jeg savner forrige svangerskap hvor jeg hadde dilla på salat... *sukk*

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg digger Søppeldynga, det går som regel en pose i uka. Ellers er all sjokolade en sikker vinner hos meg....mmmmmmmmmm!!

Har imidlertid en regel (som faktisk har funket siden oktober 2006), og det er at jeg ikke har lov til å kjøpe sjokolade til meg selv. Hehe, det høres kanskje teit ut, men det funker for meg. Så jeg passer på å invitere gjester med jevne mellomrom, for da kan jeg kjøpe inn litt ekstra sjokkis....;-P

Skrevet

Her går det i SMASH...

signerer Yaddaline...som jeg savner forrige svangerskap hvor jeg bare hadde dilla på grønnsaker, frukt og salat.

Skrevet

¨Åååååå, den var vanskelig....

Lakris, smågodt, potetgull (alle varianter stort sett), søppeldynga, bamsemums, dundersalt... osv

Liker det meste jeg, og nå har jeg hatt en laaang periode hvor jeg har hatt såå søtsug hver dag..... Før jul var det omvendt, da var det bare frukt som smakte godt...

Uff, hvordan skal dette gå? Ungen kommer vel ut med sukkerabstinenser.... ;/

Skrevet

Liker salte ting veeldig godt, alt av sorte/salte ting på dropsen :) naam.-.

Å chips er jeg vanligvis stor fan av, men har ikke hatt så lyst på det i det siste. Sto i går å vurderte å kjøpe med en pose av den nye med salt and vinegar, så må gjerne gjøre det i dag etter å ha lest her at den var så god..

Av sjokolade kjøper jeg helst litt luksus. Organisk på helsekosten,mozart kuler, after eight..mm

Det hjelper meg å begrense sjokolade-spisingen at jeg bruker de sortene som er litt dyrere :)

Skrevet

Har aldri vært noen godtegris... men i disse dager tror jeg at jeg kunne ha drept for sånne vingummi jordbær fra smågodthylla med sukker utenpå:)

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i snop og chips, men begynte svangerskapet med å være kjempeglad i frukt:) Meeeeen så stoppet kvalmen og salte smågodtting er det jeg er sugen på. Skikkelig salt lakris er nam! Har også smålyst på kald stratos! :) knasende! :)

Skrevet

Smash og krokodiller:) Fast hver fredag

Skrevet

Salt potetchips med rømme + seigmenn!!

Fikk vann i munn jeg nå:)

Skrevet

Ostetortilla med rømme og kindersjokolade!! mmmmm...

Skrevet

For en skrekkelig tråd! Også på en ONSDAG!

Før var lakris, sjokolade og potetgull det beste, nå er jeg sugen på det aller meste, bortsett fra potetgull-greier.

Surt, søtt, salt, hardt, klissete, skummete og seigt - velkommen skal det være :)

Skrevet

TROIKA og mørk kokesjokolade.... men jeg trenger ikke spis en hel, bare jeg vet der er i huset.. :)

Skrevet

Kritt-smågodter, di hvite runde. me litt lakris inni. Mmm..

Og påskeegg :D

Skrevet

Fra før liker jeg best surt godteri.. ennå ikke spist noe av det etter jeg ble gravid.

Non Stop er også en slager. Spiste en pose i løpet av fredags kveld... og en pose i full fart på lørdag formiddag (herregud..*oppgitt over meg selv*) med påfølgende kvalme, så nå er jeg nok kurert for det!! :-/

Ca. 5+4 i dag. Er veldig ofte sulten, men lite jeg egentlig har lyst på foreløpig.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...