Bassen&Spira <3 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg skal på tidlig UL idag, er 8+5. De ringte å jeg fikk timen i går så samboer hadde ikke anledning til å gå fra jobb... Er det veldig dumt å gå alene ??
Johan Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg var på UL rundt 8 uker forrige gang jeg var gravid, og da gikk jeg alene. Det var ikke noe problem det assa, men du må kjenne på om du veldig gjerne vil ha samboeren din der. Men det er ikke noe problem å gå alene. Litt annerledes med den "store" ultralyden;-) Lykke til!
Bassen&Spira <3 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Ja det var det jeg og tenkte... =) Så satster på at det går veldig bra, og at jeg får se et lite hjerte =)=) Hva fikk du se da du var ??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Ved forrige svangerskap fikk jeg UL hver 4 uke gjennom hele svangerskapet pga høyrisiko svangerskap, jeg gikk alene alle gangene, bare ikke på den ordinære UL - da var mannen min med. Har allerede vært på en tidlig UL i uke 4, gikk alene, skal på ny UL i uke 11 da også alene, så det er ikke noe problem, men den ordinære UL er det greit å ha med seg samboer eller en annen støtteperson - for den er ganske så omfattende og annerledes. Lykke til da =) Klems
Johan Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Da jeg var på UL i uke 8 så jeg en liten "reke" og et bankende hjerte. Veldig rart at det var toåringen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå