November Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg skal synge for min kommende ektemann.. Noen som har noen forslag??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke om den heter dette: Men den begynner slik: From this moment on.... Eller husker ikke om den begynner slik men synger det ofte i refrenget. Jeg var i ett bryllup der denne sangen jeg mener (kjent sang), ble sunget i kirka. Det var nydelig!! Passet veldig godt med innholdet i sangen og til det som ett bryllup er. Kanskje noen andre kan skjønne hvilken sang jeg mener?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Søkte på den på nett. Var Shanaia Twain som sang den. (er ikke så god å huske hvem som synger sanger jeg hehe, gansge så avslørt nå ja hihi) Men sendte deg linken så kan du jo høre selv hva du syntes.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Det kommer jo veldig an på hvor godt du synger Jeg kan mange sanger, men alle er jo ikke like enkle. Men from this moment on er veldig fin. Eller så har du The colour of my love. Sukk, den er fin. Har sunget den i flere bryllup.
Northernlights Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 fin sang =o) I've been waiting for this moment for so long An answered prayer, I know you are the one I give to you my heart and soul With a love that will never grow old In my life, I can see That you were made for me You'll be there to catch me if I fall All the days, I have prayed And the love that I have saved With this ring, I'm giving you my all I thank God for the gift He has given me A love that's strong for all of eternity I give to you all my days With a love for all of your ways In my life, I can see That you were made for me I'll be there to catch you if you fall All the days, I have prayed And the love that I have saved With this ring, I'm giving you my all In the days that we grow old The times may change but our love will remain As we look back on this day now We stood the test of time Living the promise of our vow In my life, I can see That you were made for me I'll be there to catch you if you fall All the days, I have prayed And the love that I have saved With this ring, I'm giving you my all...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå