F-mor Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Etter at jeg sluttet å røyke i 2004 har jeg "trøstet" meg med lightbrus, det har blitt oppmot 3liter til dagen:-( Men denne uka bestemte jeg meg for å slutte, dette er 3. dagen uten. Synes litt synd på meg selv, vondt i hodet og har lyst på brus. tenkte kansje noen hadde hatt noen posetive opplevelser å fortelle meg. Vet at tennene mine og lommeboken kommer til å bli glade ihvertfall.
2 små orkaner Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Har også hatt et høyt light behov i noen år nå. Har akkurat sluttet (dette er også dag 3) og har også hatt vondt i hodet. Men har prøvd å "slutte" før og da gikk hodetvondten over etter en 5-6 dage. Så, hang in there. Dette kommer til å gå bra.
erteposen + 4 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Min søster. Hun hadde hodepine en god uke. Hun drakk pepsi max. Tror det var like mye koffein avhengighet, og hun drikker ikke kaffe heller. Grøn te fungerte litt synes hun. Hun la pengene, på samme måte hun gjorde da hun stumpa røyken, i et glass på kjøkkenet. Det var motiverende:) Flink du er!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå