Gå til innhold

Godtepose i barneselskap,for eller imot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hatt det i selskap før siden hun ikke har vært så stor.Men lurer på om jeg skal ha det denne gangen. Pleier dere å ha det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FOR - Hvis det blir gitt i selskapet for å spises der.

IMOT - Hvis det blir gitt på slutten for å kun tas med hjem.

Skrevet

Signerer Frokostquiz

Skrevet

Har ikke hatt barneselskap ennå. Men jeg er sterkt MOT! Ungene får kake og godteri i bursdagen, forstår ikke hvorfor de skal få med seg godtepose hjem også! Meeen så kommer den dagen da min lille/store skal ha barneselskap og siden alle andre har godteposer..... Men jeg ser ikke bort i fra at jeg uansett ikke lager godteposer, heller finner på noe annet gøy :-)

Skrevet

Vi brukte å fiske godteposer: Noen seigmenner, en mandarin, noen bamsemums og litt knott:)

Altså for i selskapet, men alt med måte liksom:)

Skrevet

Enig med Frokostquiz. Vi har aldri godtepose og ingen som har klaget. Har spurt jentene om venninnene har sagt noe men det har de ikke.. Vi setter heller frem skåler på bordet med litt snop i så kan de plukke ut det de liker :) Tror det er vi foreldre som tenker mest på det med godteposer, barna tror jeg ikke tenker så mye på det..

Skrevet

Ja, vi har det. Hadde det vel første gang på 4-årsdagen tror jeg. De forventer det, og jeg vil ikke at mine blir de sære. Hadde vel helst sett av vi slapp. Gir det på slutten slik foreldrene kan slite med godteriet:)

Skrevet

HUN HAR SIKKERT IKKE PEILING PÅ HVA DET ER OG TROR IKKE DET ER NOE PRESTISJE I DET NÅR DE ER UNDER 3 ÅR HELLER:) HA HA:)

Skrevet

FOR!!

...men det spises i selskapet, deles ikke ut når de går hjem.

Om snopet er i skåler eller i poser er da ett fett? Ungene har så glede av å "fiske" poser, eller lete etter de som en skatt som er gjemt.

Sukker får de i bursdager - lev med det!

Skrevet

Her vi bor er det ikke vanlig.. Vi hadde ikke, så heller ikke hatt i de bursdagene sønnen har vært i..

Skrevet

IMOT!!!

Bli for å være ærlig litt irritert når ungene mine kommer hjem høye på sukker og i tillegg med en diger godtepose i hånda når de har vært i bursdag.

Da kan godisen heller spises der de er i selskap.

Skal man gi gjestene noe "ekstra" så syns jeg det er mye bedre med en slags premie for en lek el. Noe som ikke er spiselig

Skrevet

Har ingenting imot at de får i seg sukker i et selskap, værsågod og trykk inn sier nå jeg :) MEN de trenger ikke ta det med hjem, vi har ei som blir propell av sukker så er kjekt om vi kan avslutte sukkerinntaket når vi går ut døren av selskapet :)

Skrevet

ps i et selskap vi var i fikk de en pose med såpebobler, ballong og noen klistremerker.. var faktisk suuuper populært :) og koster jo slett ikke noe mer enn godteriet...

Skrevet

For, om de spises i selskapet, men fatter ikke poenget med å komme drassende med snop hjem.

Jeg har hatt alternativ pose: med en blyant, en kjekk skrivebok, og en sprettball, alt fra søstrene grene, til under 10 kr pr pose!!! Og så har vi godteri på bordet under selskapet i stedet.

Skrevet

Da jeg var lita hadde mamma en pakke rosiner, 2 twist sjokolader, 1 daim kjærlighet og en mandarin i godterposene. Syns dette var skikkelig kjipt husker jeg :P Om man ikke spiste opp posene kunne de såklart ta resten med seg hjem.

Skrevet

Jeg er egentlig prinsippielt imot, spessielt hvis det skal taes med hjem, men det betyr ikke så mye for meg annet enn at jeg godtar å ha det siden det er det vanlige her og ungene synes det er så stas.

Skrevet

selfølgelig FOR!!!!

Men det skal gis i selskapet, og ikke tas med hjem. Grunnen til det er at det blir fristende for søskenene her hjemme, som ikke har.

Jeg synes også det er "hull i hodet" av foreldre å ikke unne ungene sine denne kosen.FANATISK!!! Fest er fest:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...