Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er bare 4+3 på vei,men synes mange har så mye symptomer. Jeg har bare vært litt varm,bedre luktesans,litt "mensmurringer" og ellers så forsvant lysten på søtsaker...Jeg er skikkelig sjokoman.. Men ikke noe kvalm,ikke trøtt og bare svakt ømme pupper.Tenker det kanskje blir mer når hormonene er skikkelig i gang.Jeg trener endel,og for jeg visste at jeg var gravid så ble det tyngre å løpe,tettere i brystet. Andre som føler noe av det samme?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg hadde ingen symptomer foruten uteblitt mens før jeg kom til uke 6-7. Da kom kvalmen for fullt. Har hyperemesis og kastet opp hver dag siden november. Men hadde det ikke vært for kvalmen, så hadde jeg fortsatt hatt veldig lite symptomer foruten voksende mage og spark Er 19+3 idag
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Oi stakkars deg...Da får jeg bare kose meg så lenge kvalmen holder seg unna
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har null symptomer! Det hadde jeg sist også! Var særdeles frisk og uten noe symptom forrige svangerskap. jeg var litt trøtt, det var det eneste. Desverre fikk jeg det igjen i en grusom fødsel og første tid etterpå da, men håper jeg er like frisk i svangerskapet denne gangen som sist! bank i bordet!
Line ♥ Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Her er det lite med symptomer Er litt trøtt, men det pleier jeg ellers å være.... Men er litt mer sulten en vanlig Jeg har sett mini, så jeg bare nyyyter dagene uten symptomer
*kleopatra* Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har heller ingen symptomer - ikke kvalm, ikke trøtt, ikke vondt i puppene. Litt mer sulten jeg også, pluss at jeg kjenner at det "jobber" litt i livmor-området. Mest murringer og "bobling", lite stikkinger. Kropper er rare saker, altså. så forskjellige!! Men har en liten hypotese, får se om det stemmer: jeg blir nemlig aldri bilsyk ect., aldri kvalm til vanlig - og heller ikke nå når jeg er gravid. Gjelder det samme for dere??
Arie Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 jeg håper du har rett! jeg har ingen barn fra før så jeg veit ikke hva som er vanlig. men jeg blir ikke bilsyk, båtsyk eller noe. Så kanskje jeg ikke blir kvalm under graviditeten heller? Jeg har ikke blitt kvalm til nå ihvertfall. Men er jo ikke så langt på vei.(4+5) Ellers veldig trøtt, og litt kviser og mye utflod. men kjenner mye til murringer i livmoren. Jeg hadde litt brun/rød utflod også da jeg skulle hatt mensen. Men dette er brote nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå