Zeke Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 har nå hatt mensen smerter siden i går i magen og i ryggen, er i min 7 uke,så hjerte slå på fredagen men er litt redd nå kjenner jeg, kjennes ut som jeg skal ha mensen når som helst. Bør jeg være redd, er det tegn på at den lille har gitt opp eller noe, Dårlig forklart men veit ikke hvordan jeg skal ellers skrive dette.
snuffe Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Om det er noe å bekymre seg for vet jeg ikke, men jeg har også kraftige mens-aktige smerter. Vondt i magen og korsryggen. Men jeg har hatt det i over en uke, altså siden før vi så bankende hjerte på ultralyd - og gynekologen sa det ikke var noe å bekymre seg for i det hele tatt. Var visst ikke uvanlig med "vondter" pga hormonforandringene også tidlig i svangerskapet.
Zeke Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Ok , takker da satser jeg på det, dette beynnte i går, å jo mer jeg føler på det jo vondere er det å det sprer seg, er nok bare litt over hysterisk hi hi. mam blir jo reint tullete av å gå gravid. takker for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå