Gå til innhold

Hva syns dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen i dag at flere og flere foreldre prøver å søke om at barna skal få gå på to forskjellige skoler fordi de vil ha delt omsorg, men ikke bo i samme skolekrets.

 

Jeg tenker: Herregud så egoistiske foreldre! Klart at far og mor er like gode omsorgspersoner, men de trenger ikke å dele omsorgen likt likevel. Det sier seg selv at det er barna dette vil gå utover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er sykt.

 

Da bør foreldrene være såpass voksne at de nærmest er naboer, skal de få 50/50 til å fungere optimalt for BARNA.

 

Foreldrene får heller pendle til jobb, om det er så forbaska viktig å dele barna på midten.

Skrevet

Det er nødt til å være tull? Ingen foreldre er vel så dumme? Til og med de dummeste nekene i verden må forstå at det er en helt umulig løsning! Egoistisk er ikke sterkt nok...

Skrevet

Jeg håper for guds skyld at det aldri blir godtatt. Snakk om å få barn til å føle seg utrygge. Det var et forsøk her på et barnehagebarn som skulle gå i to forskjellige barnehager, en uke i hver. Da blandet barnevernet seg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...