Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hørte på radioen i dag at flere og flere foreldre prøver å søke om at barna skal få gå på to forskjellige skoler fordi de vil ha delt omsorg, men ikke bo i samme skolekrets. Jeg tenker: Herregud så egoistiske foreldre! Klart at far og mor er like gode omsorgspersoner, men de trenger ikke å dele omsorgen likt likevel. Det sier seg selv at det er barna dette vil gå utover...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes det er sykt. Da bør foreldrene være såpass voksne at de nærmest er naboer, skal de få 50/50 til å fungere optimalt for BARNA. Foreldrene får heller pendle til jobb, om det er så forbaska viktig å dele barna på midten.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det er nødt til å være tull? Ingen foreldre er vel så dumme? Til og med de dummeste nekene i verden må forstå at det er en helt umulig løsning! Egoistisk er ikke sterkt nok...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg håper for guds skyld at det aldri blir godtatt. Snakk om å få barn til å føle seg utrygge. Det var et forsøk her på et barnehagebarn som skulle gå i to forskjellige barnehager, en uke i hver. Da blandet barnevernet seg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå