Gå til innhold

Noen interiørinteresserte her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har et forslag hvordan dekrorere (med bilder e.l) en stoooor hvit vegg som går over 2 etasjer i trappa? Det er egentlig to vegger da i vinkel, trappa går i vingel langs veggene.

Forslag mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så glad i å ha familiebilder hengende overalt, så jeg ville brukt en sånn vegg til det, jeg.

Du kan for eksempel bruke enten bare hvite eller bare svarte bilderammer, med hvitt passepartout, og så henge MANGE fine bilder av barn, familie og venner på veggen. Gamle brudebilder, nye babybilder, bilder fra ferier og av gode venner på hyttetur om hverandre.

Så lenge alle rammene har samme farge, gjør det ikke noe om de er av forskjellig størrelse.

Skrevet

Takk for tips. Har tenkt på noe slikt. Men den ene veggen er slik at man ikke kommer til uten stige i trappa, så tenker at det blir vanskelig å se bildene der. Men bilder på den nederste delen bli sikkert bra, ja.

Skrevet

Jeg har brukt trappeoppgagen min til barnas kunstverk. Ikke enhver strekmanntegning selvsagt, men de litt finere. Malt på lerret eller rammet inn - hvis man henger dem med en viss symmetri og følger en fast linje feks, så gjør det ikke noe om størrelser og rammer ikke er helt like (eller mangelen på ramme). Men det spørs jo litt - er trappa midt i stua så passer det kanskje ikke så godt med resten - min trapp er i gangen.

Skrevet

Hvis du har en 3 stk fine bilder av barnet ditt eller deg og mannen etc så hvorfor ikke få de printet over på lerret... så koselig synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...